- Головна |
- Оферта
1.1. Ці Правила користування (надалі також «Оферта») визначають умови використання Користувачами матеріалів і сервісів сайту fabo.ua (далі – «Сайт», «Інтернет-магазин»).
Будь ласка, уважно прочитайте дані Правила, оскільки вони впливають на Ваші права та обов'язки. Якщо Ви не згодні з даними Правилами, будь ласка, не заходьте і не використовуйте Сайт. Якщо у Вас є будь-які питання за даними Правилами, будь ласка, зв'яжіться з нами.
Отримуючи доступ до матеріалів Сайту Користувач вважається таким, що приєднався до цих Правил.
1.2. Дані Правила відповідно до ст. ст. 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України є публічним договором (офертою) і Закону України «Про електронну комерцію» (ст.11) та адресовані невизначеному колу осіб, що бажають придбати товари в Інтернет-магазині.
Предметом цієї Оферти є надання можливостей для ознайомлення із асортиментом Інтернет-магазину та придбання для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товарів, що представлені в каталозі на Сайті, на умовах цієї Оферти.
Правила регулюють купівлю-продаж Товарів в Інтернет-магазині, у тому числі:
вибір Покупцем Товарів в Інтернет-магазині;
самостійне оформлення Покупцем Замовлення через Сайт;
оплата Замовлення;
обробка, доставка і передача Замовлення Покупцеві на умовах цих Правил;
інформування щодо обміну та повернення Товарів.
1.3. ТОВ «ФАБО» (надалі також «Продавець»), що є власником Інтернет-магазину або уповноважені ним особи, має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови цих Правил. Дата останнього оновлення вказується у Правилах. Нові Правила або зміни стають дійсними з моменту розміщення їх на Сайті. При незгоді Користувача з внесеними змінами він зобов'язаний відмовитися від доступу до Сайту, припинити використання матеріалів і сервісів Сайту.
1.4. Відносини в сфері захисту прав споживачів регулюються Законом України «про захист прав споживачів», Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року та іншими нормативними актами України.
1.5. Відкликання Оферти може бути здійснено Продавцем в будь-який час, але це не є підставою для відмови від зобов'язань Продавця за вже укладеними договорами купівлі-продажу.
Адреса доставки – реквізити місцезнаходження Одержувача замовлення, що самостійно заповнюються Покупцем при оформленні Замовлення або заповнюються представником Продавця під час прийому замовлення Покупця через службу підтримки.
Акцепт – дії Покупця/Користувача, спрямовані на прийняття цих Правил.
Замовлення – належним чином оформлений на Сайті запит Покупця на придбання і Доставку Товарів.
Ануляція Замовлення або Товару - технічна дія Продавця, що не має на увазі відмову Продавця від виконання договору, яке здійснюється на Сайті і констатує факт того, що деякі Товари в складі Замовлення (ануляція Товару) або всі Товари в складі Замовлення (ануляція Замовлення) залишають поза передачею Покупцю по поточному Замовленню. Продавець повідомляє Покупців про випадки ануляції, - в тому числі у випадках відмови від Товарів з ініціативи Покупця - шляхом надсилання електронного повідомлення в Особистому кабінеті або здійснення телефонного дзвінка за вказаним Покупцем номером телефону.
Доставка - послуги з доставки Товарів за Адресою доставки, вказаною Покупцем, і передача його Одержувачу Товару.
Кур'єрська служба - третя особа, яке визначається Продавцем, здійснює доставку Товарів Покупцеві, в тому числі може матись на увазі компанія перевізник, що здійснює поштові відправлення.
Одержувач товару - Покупець або інша особа, що вказана Покупцем при оформленні Замовлення та якій має бути вручене Замовлення.
Особистий кабінет — персональний і не доступний третім особам розділ Сайту, створений з метою оформлення Замовлень і оформлення послуг, а також отримання спеціальних пропозицій відповідно до цих Правил, доступ до якого здійснюється після реєстрації шляхом введення аутентифікаційних даних Покупця.
Покупець - фізична особа, яка розмістила Замовлення в Інтернет-магазині, що використовує Товари, придбані на Сайті виключно для особистих, сімейних, домашніх і інших потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
Продавець - ТОВ “ФАБО”, код ЄДРПОУ 44253705, Юридична адреса: 63503, Харківська обл., місто Чугуїв, вул. Харківська, будинок 104, квартира 40.
Служба підтримки – [[email protected]] або [+38 099 350 54 57] для зв’язку з Продавцем.
Товар - парфюмерно-косметичні засоби, предмети санітарної гігієни та інші товари, представлені до продажу на Сайті.
3.1. Покупець може розмістити Замовлення на Сайті шляхом заповнення обов’язкових реквізитів, включаючи Адресу доставки та Одержувача або зареєструвавши Особистий кабінет і оформивши Замовлення через нього.
3.2. Оформлюючи Замовлення або реєструючи Особистий кабінет, Покупець додатково підтверджує, що повністю ознайомлений з умовами цих Правил та здійснює їх акцепт. Якщо Покупець не згоден з положеннями цих Правил повністю або частково, Покупець не повинен оформлювати Замовлення та/або реєструвати Особистий кабінет.
3.3. Факт розміщення Покупцем Замовлення на Сайті або реєстрації Особистого кабінету є згодою Покупця на розсилку йому Продавцем смс-повідомлень про статус його Замовлення або повідомлень на адресу електронної пошти та опитувань для поліпшення якості обслуговування Покупців.
3.4. Товари, що представлені на Сайті, за винятком Товарів, кнопка замовлення яких є неактивною, вважаються в наявності у Продавця. Фото певного Товару є простими ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар опис та характеристики містять інформацію відповідно до вимог законодавства і не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Покупець може звернутися в Службу підтримки.
3.5. У разі, якщо на момент підтвердження Замовлення, обрані Товари відсутні на складі Продавця або мають пошкодження, останній має право зробити Ануляцію Товару або Замовлення.
3.6. Спілкування Покупця з працівниками та іншими представниками Продавця має будуватися на принципах загальноприйнятої моралі і комунікаційного етикету. Забороняється використання нецензурних слів, лайки, образливих виразів, а також загроз і шантажу, незалежно від того, в якому вигляді і кому вони були адресовані.
3.7. У разі Ануляції Товару або Замовлення, що були оплачені Покупцем вартість відсутнього Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений або Продавцем може бути запропонований аналогічний чи інший Товар на ту ж суму, що і Анульований Товар. Продавцем може бути запропоновано Покупцю Товари на суму меншу ніж вартість Анульованого Товару, різниця між вартістю Анульованого товару та запропонованого Продавцем повертається Покупцю погодженим із ним способом.
3.8. Після оформлення Замовлення, Покупцеві надається інформація про номер Замовлення шляхом надсилання електронного повідомлення на електронну адресу, вказану Покупцем при оформленні Замовлення або при реєстрації на Сайті. та/або через Телеграм-бот Продавця, у разі приєднання до нього Покупця, Співробітник Продавця, що обслуговує дане Замовлення, у випадку необхідності, уточнює деталі Замовлення, може погоджувати дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця і часу, необхідного для обробки і Доставки Замовлення.
3.9. Очікувана дата передачі Замовлення в Кур’єрську службу повідомляється Покупцю співробітником, що обслуговує Замовлення, по електронній пошті або за допомогою дзвінка на номер телефону, що був вказаний Покупцем. Дата передачі Товару може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку за умови обов'язкового повідомлення і узгодження нової дати доставки з Покупцем.
3.10. У разі якщо доставка Замовлення була проведена Продавцем або Кур’єрською службою в погоджений строк, але Замовлення не було передано Покупцю з його вини, подальша доставка проводиться в новий строк, узгоджені з Продавцем, після повторної оплати Покупцем вартості послуг з доставки товару.
4.1. Для реєстрації на Сайті Покупець заповнює усі поля реєстраційної форми на відповідній сторінці Сайту та проходить процедуру верифікації (процедура, що дозволяє встановити реальність і приналежність номеру телефону конкретній фізичній особі). Покупцеві пропонується ввести номер власного телефону, на вказаний номер телефону надсилається код, який необхідно вести на Сайті, для завершення реєстрації.
4.2. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, що надається Покупцем при реєстрації та/або оформленні Замовлення.
4.3. Покупець зобов’язується самостійно підтримувати актуальною та оновлювати інформацію в Особистому кабінеті, у разі необхідності.
4.4. Покупець може зберігати в Особистому кабінеті дані більше ніж однієї Адреси доставки, але тільки одного Одержувача, обираючи Адресу доставки для кожного Замовлення окремо. Покупець може вказати іншого Одержувача під час оформлення Замовлення,, при цьому Покупець тим самим підтверджує та гарантує, що такий Одержувач інформований та надав згоду на обробку його персональних даних ТОВ «ФАБО» для цілей цієї Оферти, а саме – для Доставки такому Одержувачу Замовлення.
5.1. Користувач обирає Товари самостійно. При цьому, зареєстрований користувач Сайту може звернутись до Продавця за консультацією щодо підбору Товарів шляхом заповнення відповідної форми на Сайті або через Службу підтримки.
5.2. Зареєстрований Користувач, що звернувся за консультацією щодо підбору Товарів заповнює відповідну форму. Введені дані зберігаються в Особистому кабінеті (розділ “Мої особливості”) і можуть видалятись або оновлюватись Користувачем самостійно. При оновленні даних список рекомендованих Товарів може змінюватись.
5.3. Рекомендації щодо Товарів (що також можуть мати назву “Бьюті рутини”) відображаються на відповідній сторінці Сайту в Особистому кабінеті Користувача. Покупець самостійно приймає рішення щодо придбання Товару. Формування рекомендацій щодо Товарів може займати певний час та відображається в Особистому кабінеті Користувача, як правило, протягом 48 (сорока восьми) годин з моменту заповнення відповідної форми на Сайті або внесення змін до вже заповнених раніше даних. При цьому Продавець не гарантує формування рекомендацій протягом 48 (сорока восьми) годин, а Покупець погоджується, що це може зайняти більше часу.
5.4. Покупець усвідомлює та погоджується, що навіть за умови заповнення ним відповідної форми та завантаження на Сайт фото стану шкіри, глибокий аналіз стану здоров’я шкіри дистанційно зробити неможливо.
5.5. Усі рекомендації та консультації надаються Покупцеві з ознайомчою метою та не можуть розцінюватись як медичні поради або гарантія результату при використанні запропонованих Товарів.
5.6. Продавець не гарантує, що результати використання Товарів, в тому числі але не виключно, якщо Товари були обрані в результаті рекомендацій Товарів Продавцем, відповідатимуть очікуванням Покупця.
6.1. Продавець зобов'язується:
6.1.1. З моменту укладення цього Договору забезпечити в повній мірі виконання всіх зобов'язань перед Покупцем відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства. Продавець залишає за собою право невиконання зобов'язань за Договором у разі виникнення обставин непереборної сили.
6.1.2. Обробляти персональні дані Покупця в порядку, встановленому чинним законодавством щодо організації обробки і забезпечення безпеки персональних даних.
6.2. Продавець має право:
6.2.1. Змінювати умови цієї Оферти, ціни на Товар та тарифи на супутні послуги, способи і терміни оплати та доставки товару в односторонньому порядку, поміщаючи їх на сторінках Сайту. Всі зміни вступають в силу негайно після публікації, і вважаються доведеними до відома Користувача з моменту такої публікації.
6.2.2. Без узгодження з Покупцем, передавати свої права та обов'язки щодо виконання цього Договору третім особам.
6.2.3. Перед постачанням замовлених Покупцем Товарів вимагати від Покупця 100% передоплати або часткової оплати Замовлення і відмовити Покупцеві в доставці товару за відсутності такої оплати.
6.2.4. Направляти Покупцю повідомлення рекламно-інформаційного характеру за допомогою Телеграм-боту Продавця або у разі наявності у Продавця електронної пошти Покупця з інформацією про знижки, акції, нові надходження, дайджест від Алі, тощо. Частота розсилок визначається Продавцем самостійно, в односторонньому порядку.
6.2.5. Змінювати умови Акцій, розміщених на Сайті, в односторонньому порядку без згоди Покупця, шляхом розміщення таких змін на Сайті.
6.2.6. Відмовити у видачі Замовлення у випадку, якщо дані особи, що його отримує не збігаються із даними Одержувача, що були вказані при оформленні Замовлення. При цьому вважається, що Продавець виконав свої зобов'язання з доставки. Повторна доставка здійснюється за додаткову плату.
6.3. Покупець зобов'язується:
6.3.1. Уважно ознайомитись з умовами Оферти, Політикою конфіденційності, цінами на Товари, інформацією про Товари та іншою інформацією на Сайті.
6.3.2. Надати дані, що однозначно ідентифікують його як покупця, і достатні для доставки Замовлення.
6.3.3. У випадку, коли Одержувачем Замовлення не є Покупець, отримати згоду на передачу Продавцю та обробку персональних даних Одержувача.
6.3.4. Оплатити Замовлення і його Доставку на умовах цього Договору.
6.3.5. Якщо Покупець при розміщенні Замовлення вказує безготівковий спосіб оплати Замовлення (банківською картою або системою електронних платежів), то оплатити таке Замовлення протягом 30 (тридцяти) хвилин з моменту розміщення.
6.3.6. Перевірити цілісність пакування, тари Товарів, а також повноту Замовлення при його отриманні відповідно до вимог Розділу 7 цих Правил та правил Кур’єрської служби.
6.3.7. У випадку пошкодження тари Товару або відсутності Товару, належним чином зафіксувати це за участю відповідального працівника Кур’єрської служби при отриманні Замовлення.
6.4. Покупець має право:
6.4.1. У будь-який момент до отримання Замовлення відмовитись від нього.
6.4.2. Відмовитися від отримання e-mail і sms-розсилок рекламного характеру.
6.4.3. Реалізовувати свої права споживача, що передбачені чинними законодавством України.
7.1. Способи, а також орієнтовні терміни доставки Товарів, що реалізуються Продавцем, вказані на Сайті в розділі «Доставка» за посиланням: https://fabo.ua/delivery. Інформування про факт відправки Товару відбувається через Телеграм-бот, інформація про точні дати доставки Товару Покупець може дізнатися у відповідної Кур’єрської служби. Уточнити чи змінити терміни доставки (на більш пізні) Покупець може, зв'язавшись зі Службою підтримки. Вартість доставки встановлюється Кур’єрською службою та не залежить від Продавця.
7.2. Територія доставки Товарів, представлених на Сайті вказана у розділі «Доставка» на Сайті. Доставка в іноземні держави можлива в індивідуальному порядку за домовленістю з Продавцем. Вартість доставки за межі України залежить від тарифів Кур’єрської служби, ваги Замовлення, ознайомитися із тарифами доставки Покупець може на сайті відповідної Кур’єрської служби .
7.3. Замовлення вручається Одержувачу за Адресою доставки, що вказується Покупцем при оформленні відповідного Замовлення.
7.4. У випадку неможливості отримання Одержувачем Замовлення, оплата якого здійснюється при отриманні, Замовлення може бути врученим особі, яка може надати відомості про Замовлення (номер відправлення і ПІБ Одержувача), а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі.
7.5. При отриманні Замовлення Одержувач в присутності особи, яка здійснює доставку Замовлення, повинен перевірити зовнішній вигляд і упаковку Замовлення, кількість Товарів в Замовленні, зовнішній вигляд і упаковку Товарів, комплектність, асортимент. Підписуючи накладну, Покупець підтверджує, що отриманий Товар їм повністю перевірений, має належний вигляд (без пошкоджень, з чинним терміном придатності), Покупець претензій до нього не має.
7.6. Право власності на Товар, а також ризик його випадкової загибелі або пошкодження переходять до Одержувача з моменту отримання Замовлення.
7.7. Замовлення вважається доставленим в момент його передачі Одержувачу. Приймаючи Замовлення, Покупець підтверджує виконання Замовлення.
7.8. При отриманні Замовлення в пункті видачі замовлень (включаючи відділення поштового зв'язку) Покупець зобов'язаний оглянути доставлене Замовлення і розпакувати його в присутності працівників пункту видачі для перевірки Товару на відповідність заявленій кількості, асортименту та комплектності Товару, а також перевірити термін служби доставленого Товару і цілісність упаковки. У разі наявності претензій до доставленому Замовленню (недовкладення, вкладення Товару відмінного від зазначеного в опису відправлення, виробничий брак, інші претензії) складається Акт приймання-передачі, як підтвердження факту розбіжностей в якості та/або кількості Товару, і Претензія та/або інші документи за правилами перевізника. Якщо Покупцем не були заявлені претензії у вищевказаному порядку, то вважається, що Продавець повністю і належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі Товару.
7.9. Покупець розуміє і погоджується з тим, що: здійснення доставки - окрема послуга, яка не є невід'ємною частиною придбаного Покупцем Товару, виконання якої закінчується в момент отримання Покупцем Товару і здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до законодавства України про захист прав споживачів.
7.10. Терміни, відведені Продавцем або Кур’єрською службою для отримання Замовлення Покупцем, обмежені і вказуються при оформленні Замовлення, на етапі вибору відповідного способу доставки. Неотримання Замовлення в зазначені терміни вважається відмовою Покупця від договору купівлі-продажу і є підставою для Анулювання замовлення Продавцем. Якщо неотримане Замовлення було оплачено, грошові кошти повертаються Покупцю в порядку передбаченому цими Правилами.
8.1. Ціна Товару, що представлений на Сайті вказується у національній валюті гривні.
8.2. Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.
8.3. Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок і умови нарахування визначаються Продавцем самостійно і вказуються на Сайті. У разі якщо при застосуванні знижки/бонуса перерахована вартість Товару Продавця включає в себе копійки, така вартість Товару підлягає округлення в сторону зменшення до значення, кратного 10 копійкам.
8.4. Замовлення вважається неукомплектованим до моменту оформлення ТТН у Кур’єрській службі для цього Замовлення, якщо Покупець повідомив про зміну рішення про покупку до цього моменту, Замовлення може бути змінене та/або скасоване. Якщо Покупець повідомив Продавцю про це після формування ТТН у Кур’єрській службі, то зміни в комплектації неможливі.
8.5. Оплата банківською карткою на Сайті здійснюється за правилам платіжної системи.
8.6. У випадку оплати Замовлення на умовах післяоплати під час отримання Замовлення, вартість такої послуги Кур’єрської служби оплачується Покупцем самостійно за тарифами Кур’єрської служби.
9.1. Згідно з нормами Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року до переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну, відносяться в тому числі але не виключно: парфюмерно-косметичні засоби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені і масажні щітки, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру.
9.2. Товари належної якості, що представлені на Сайті, відповідно до законодавства поверненню не підлягають.
9.3. З моменту передачі Замовлення Кур’єрській службі для доставки, відповідальність за цілісність Товару несе Кур’єрська служба. Будь-які претензії щодо цілісності Товару мають бути пред’явлені Покупцем до Кур’єрської служби при отриманні Замовлення.
9.4. Ануляція Замовлення або Товару проводиться з ініціативи Покупця або Продавця. Продавець анулює Замовлення в разі істотної зміни обставин, з яких Покупець і Продавець виходили при оформленні Замовлення, і які зробили виконання Замовлення неможливим.
9.5. Якщо виконання Замовлення з боку Продавця стало неможливим з причин, що не залежать від волі Покупця або Продавця (в разі закриття регіону доставки Службою доставки, зміни митних правил і процедур, закриття пункту видачі замовлень Кур’єрської служби, обраного Покупцем в якості способу доставки, і інших обставин, що перешкоджають передачі Товару узгодженим способом, в тому числі в разі втрати Замовлення при доставці, відсутності Товару у постачальника даного Товару, ненадходження Товарів на склад Продавця, відсутності Товарів на складі на увазі виявленого при обробці Замовлення браку і т.п.), Продавець зобов'язаний негайно повідомити Покупця про це шляхом надсилання електронного повідомлення через Телеграм-бот або шляхом телефонного дзвінка, а Покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу або узгодити нові умови доставки Товарів, якщо Товар є в продажу. Товар з оновленими характеристиками (характеристики включають ціну Товару) присутній в наявності у Продавця не вважається ідентичним Товару в оформленому Замовленні і не підлягає автоматичній заміні в Замовленні.
9.6. При ануляції передплаченого Замовлення або Товару, вартість анульованих передплачених Товарів відображається в Особистому кабінеті Покупця. Ці кошти можуть бути використані Покупцем для оплати нових Замовлень або на вимогу Покупця повернуті Продавцем відповідно до правил цього Договору. У разі відсутності в Покупця зареєстрованого Особистого кабінету, спосіб повернення коштів узгоджується з Покупцем шляхом переписки електронною поштою або за номером телефону, що були сказані ним при розміщенні Замовлення. Якщо Замовлення було оплачено з використанням банківської картки, грошові кошти повертаються на банківську карту, з якої проводилася оплата Замовлення за правилами фінансової установи, що здійснює відповідну фінансову операцію.
10.1. Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів.
10.2. Продавець не несе відповідальності за зміст і функціонування зовнішніх сайтів.
11.1. Продавець має право переуступати або яким-небудь іншим способом передавати свої права та обов'язки, що випливають з його відносин з Покупцем, третім особам.
11.2. Сайт може тимчасово частково або повністю недоступним унаслідок проведення профілактичних або інших робіт або з будь-яких інших причин технічного характеру. Продавець має право періодично проводити необхідні профілактичні або інші роботи з попереднім повідомленням Покупців або без такого.
11.3. До відносин між Покупцем і Продавцем застосовуються положення законодавства України
11.4. Всі суперечки, пов'язані з невиконанням, або неналежним виконанням своїх зобов'язань за цим договором сторони будуть намагатися вирішити в ході переговорів.
11.5. У разі недосягнення згоди в ході переговорів, суперечки будуть вирішуватися в судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.