Як Starlit підкорила українську б’юті-індустрію: інтервʼю із засновницею та CEO Тетяною Таран
Ексклюзивний дистирбʼютор Medik8 в Україні, а також інших 15 брендів, 17 років досвіду роботи, навчальний центр та розвиток клієнтів — Starlit є мастодонтом української бʼюті-індустрії та чи не найвпливовішим гравцем на ринку краси. “Ми одержимі любов’ю до своєї роботи, тому наші клієнти першими отримують доступ до новітніх розробок, технологій і знань від провідних світових брендів у сфері космецевтики та апаратної косметології”, - кажуть у Starlit.
Тетяна Таран, засновниця та СЕО Starlit Groupe, жартома називає себе неандертальцем бʼюті-індустрії, оскільки стала свідком зародження його переходу від хаосу до системи на початку нульових, а у 2007 створила власну компанію, що розвивається щодня та готова дивувати нас. Про створення Starlit, індустрію краси в Україні на початку нульових, співпрацю з Medik8, повномасштабну війну та бʼюті-тренди — у нашому інтервʼю з пані Тетяною.
Про Starlit — як з‘явилася ідея пов‘язати діяльність саме з б‘юті-індустрією?
Випадково! Все почалося ще в університеті ім. Т.Г. Шевченка, де я була студенткою економічного факультету. У той час великі корпорації починали ростити майбутні кадри з кращих студентів ВНЗ, проводячи конкурси. В одному з конкурсів на кращий бізнес-план я здобула перемогу, річну стипендію та можливість пройти практику в «Правекс-банку». Тоді в одному з відділень мене помітив його директор, а коли йому запропонували очолити створення представництва іноземної б’юті-компанії, він покликав мене приєднатися. Так моя кар’єра банківського працівника завершилась до того, як почалась.
Якою була індустрія краси в Україні на початку нульових?
Моя історія в індустрії краси розпочалась у 2002 році, тож часом відчуваю себе динозавром українського б’юті-ринку. На той момент (2002-2004 роки) на професійному ринку було декілька великих гравців з мультибрендовими портфелями та невеликі, але динамічні монобрендові фірми. Згадую ті часи з неймовірним задоволенням, оскільки відчувала себе ледь не піонером: ми привозили методики, яких ще не було в Україні, апарати, результативність яких того часу вражала. У 2003 році я організувала Перший Міжнародний Конгрес з мезотерапії для українських лікарів: ми залучали найвідоміших міжнародних спікерів, а також лікарів естетичної медицини з усього світу. У професійній косметології тоді панували достатньо агресивні методи: глибокі пілінги, механічна дермабразія, достатньо болісна мезотерапія. Почали з’являтися перші лазери та IPL-системи. Це зараз вони здаються нам базовими методиками, а раніше і пропозиція була не така широка, і попит слабкий, обмежений ресурсами власників клінік.
Перший бренд в дистрибуції – як це було?
Завдяки Starlit Україна стала 4-ю країною, в якій був представлений Medik8. Фактично, ми з ними разом майже з моменту заснування.
Чому саме Medik8? Які у вас були перші враження від користування засобами? І який саме засіб бренду був першим у вашому особистому користуванні?
Нашим першим брендом був OxyJet від німецької компанії Nora Bode – апаратна технологія, яка досі є в нашому портфелі і яка, власне, задала подальший вектор розвитку компанії у впровадженні, популяризації неінвазивних і нетравматичних методик.
Medik8 з’явився у нас аж через 3 роки — в 2010-му. За цей проміжок часу Starlit став достатньо сильним гравцем на професійному ринку і вже був відомим серед міжнародних виробників. У 2010 році я отримала листа від Medik8 – вони знайшли мене самі! У нас були довгі перемовини, співбесіди та тестування. Я спілкувалася безпосередньо з власником і тоді ще керівником компанії Еліотом Айзексом, оскільки на момент заснування і аж до 2020 року Medik8 був сімейною компанією. Перший засіб бренду, який я спробувала і який досі є моїм улюбленим, – це очищуюча пінка Red Alert (зараз Calmwise Cleansing Foam). З мого власного топу фаворитів також не зникає пептидна крем-сироватка Firewall (тепер це Copper PCA Peptides). Перші відчуття від знайомства з Medik8 – це тотальне захоплення його інноваційністю! Мені завжди подобалась ідея внесення новизни до будь-якої справи, якою я займалась, тут знову з'явився азарт від відчуття, що я стою на порозі чогось надзвичайного. Було зрозуміло, що цей шлях не буде простим, оскільки реальних послідовників у новаторів спочатку дуже мало, тож я готувалась до великої кропіткої роботи.
Як на Starlit вплинув бренд Medik8? Які критерії для вас найважливіші під час вибору бренду, який ви хочете представити у себе?
Я часто кажу, що Medik8 — мій власний МВА. Ми росли разом: від тестування формул до впровадження маркетингових стратегій. Найважчим завданням було переконати професіоналів сфери краси в тому, що результати без подразнень та компромісів можливі. Адже ретинол від Medik8 завжди вирізнявся потужною, втім лагідною дією, що спочатку збивало з пантелику українських лікарів. Вони роками переконували пацієнтів в тому, що ретиноєвий дерматит — це норма і невіддільна частина введення ретинолу в догляд. Виходило, що якщо його, дерматиту, немає, значить і продукт не працює. На боротьбу з цим упередженням я витратила років 5.
Як повномасштабна війна вплинула на б‘юті-індустрію?
Як би дивно це не звучало, але ми бачимо ріст як в продажах косметики, так і обладнання. Тобто б’юті-індустрія не просто жива, вона активна, вона розвивається. Ми створюємо змістовні проєкти та колаборації, підтримуємо благодійні ініціативи та і самі є частиною великого волонтерського руху. Благодійність була і буде невіддільною частиною місії компанії: ми допомагаємо тим, хто справді того потребує: нашим захисникам, дітям, жінкам, які борються з раком молочних залоз (в цьому нам сприяють незмінні партнери — фонд Квітна та RevitaLash Cosmetics).
Чи на часі, на вашу думку, краса і догляд за собою зараз?
Догляд за собою для східноєвропейської жінки завжди був важливою частиною життя. Мені здається, для українок — особливо. Навіть в умовах обмежених ресурсів ми знаходимо можливість інвестувати в якісний догляд. Варто також зазначити, що догляд відіграє роль своєрідної підтримки психіки в умовах хронічного стресу. Дотики, тактильність — дуже важлива складова щоденної рутини. Через дотики ми здатні повертати собі відчуття безпеки, як колись у дитинстві, коли мама колихала нас на руках. Тому щоденний ритуал догляду в наших реаліях — це не просто про красу, а й про ментальне здоров’я. Самомасаж, повільне усвідомлене нанесення засобів на шкіру — все це допомагає відновити внутрішню опору. Тому так, я вважаю, що догляд за собою на часі, хоча, можливо, вже з трохи іншим сенсом.
Також можна пригадати історичний феномен часів Великої депресії – так званий «ефект губної помади»: у часи криз, як правило, підвищується попит на косметику, а на велику побутову техніку — падає.
Який бренд ви мрієте «привезти» в Україну?
Моя власна модель життя і бізнесу побудована на формулі «мрій — дій», тож відповідь на це питання скоро дізнаються всі.
Якою є ваша особиста бʼюті-рутина зараз — основні складові та особливості?
Маю зізнатися, що майже ніколи не користуюся сторонніми марками, оскільки притримуюсь філософії скінімалізму, а все необхідне знаходжу в асортименті брендів нашого портфелю. Тож я їх міксую, відштовхуючись від потреб чи особистих емоційних побажань.
Наприклад, зараз я просто в захваті від подвійного очищення з бальзамом Essential Fx Acyl-Glutathione Сhia Balm від Perricone MD i гелем Pure Cleanser від Cosmetics 27, хоча нагадаю, що багато років обожнюю пінку Calmwise Cleansing Foam від Medik8.
У моєму догляді завжди присутня CSA-філософія (вітамін С та санскрін – вранці, вітамін А – ввечері) в тій чи іншій інтерпретації. Наприклад, зараз антиоксидантну місію вітаміну С виконує багаторічний фаворит Medik8 Copper PCA Peptides. Люблю цей засіб за багатофункціональність – зволоження, уповільнення проявів старіння шкіри та захист від вільних радикалів в одному флаконі. По його закінченню планую знову повторити сироватку Concentré 27 від Cosmetics 27. Закриваю сироватку кремом Photo-Brightening Moisturizer від Perricone MD. Його текстура, схожа на вершкове суфле, і приємний фініш завжди виграють, коли з'являється спокуса перейти на щось інше. Ввечері наношу Crystal Retinal 20 від Medik8 — це, мабуть, єдиний продукт в рутині, який я не зміню, хіба що можу варіювати його концентрацію в особливо спекотний період. Як, власне, і у вечірньому догляді за очима: з моменту запуску зі мною завжди Crystal Retinal Ceramide Eye 6 або 10. Мені його достатньо для омолодження та зволоження, тож ввечері біля нічого не додаю. А вранці можу використовувати під настрій Illuminating Eye Balm від Medik8, Cold Plasma Eye, Essential Fx Deep Crease Serum чи Eyelid Lift Serum від Perricone MD. Раз на тиждень застосовую ензимний пілінг-пудру від Cosmetics 27, скраб Vitamin C Ester Exfoliating Polish від Perricone MD або нічний гліколевий пілінг Sleep Glycolic від Medik8.
Чи є у вас улюблені з останніх бʼюті-трендів ? Можливо це масажі, маски чи спеціальні процедури?
Я велика прихильниця гаджетів для домашнього застосування! При всій любові до професійних процедур, домашні пристрої — чудові помічники в пролонгації досягнутого результату. Зараз я взагалі далеко від улюблених косметологів, яким можу довірити своє обличчя, тож beauty гаджети — моє спасіння, релакс, домашній салон краси.
Тепер детальніше. Я обожнюю масаж обличчя і принаймні двічі на тиждень проводжу собі ліфт-масаж з апаратом Wellbox від LPG: за відчуттями він трохи нагадує масаж по методу Жаке і дає класний лімфодренуючий і підтягувальний ефекти.
Для посилення ліфтинг- ефекту і підвищення пружності шкіри використовую портативний RF-апарат NEWA. А над якістю шкіри, її зволоженням та зменшенням проявів зморшок працює апарат для безін`єкційного введення активних компонентів OxyJet Go. На завершення: 30 хвилин LED-терапії під Dermalux Flex. Найчастіше використовую синє та близько-інфрачервоне світло для заспокоєння подразнень та висипів, спричинених стресом. Така апаратна рутина дає змогу впливати на всі шари шкіри та гармонійно доповнювати одну методику іншою.
Журнал
23/05/2024