Статті

Наталія Деркач: «Я хочу навчити світ трансформувати шкіру вдома»

інтерв'ю

Зміст
1.

Які косметичні тренди сьогодення?

2.

Розкажіть про філософію бренду?

3.

На які потреби клієнтів орієнтований ваш бренд?

4.

У чому ключова відмінність косметики INSTYTUTUM?

5.

Яким був перший засіб INSTYTUTUM?

6.

А який зараз найпопулярніший продукт?

7.

Скільки позицій у портфелі бренду зараз?

8.

Ви самі берете участь у створенні нових засобів?

9.

Які ваші плани (мрії) з розвитку бренду?

10.

Найкращі 3 продукти INSTYTUTUM, які повинні бути у кожного?

11.

Як змінилося ваше життя з власним бізнесом?

12.

Як ви витрачаєте свій час "на себе", що вас надихає?

Швейцарський бренд INSTYTUTUM (ІНСТИТУТУМ) набув шаленої популярності як в Україні і ЄС, так і в США, привертаючи увагу вимогливих експертів ринку і голлівудських знаменитостей.

Бренд заснувала українка Наталія Деркач, кандидатка медичних наук, чия мета – дизрапнути світову skincare-індустрію і навчити весь світ трансформувати шкіру вдома. 

Наталія Деркач
Засновниця бренду INSTYTUTUM

Ми попросили Наталію поділитися своїми ідеями про догляд за шкірою, бізнес і шлях, який привів її бренд до лідерства в галузі.

Які косметичні тренди сьогодення?

Я б виділила дві категорії: тренди й антитренди. До перших належать:

01.
Science-based skincare.

Доглядова косметика, що поєднує досягнення науки й природи, яка поступово витісняє з ринку органічну і натуральну. Це обумовлено тим, що клієнти хочуть продукти, які дійсно працюватимуть і даватимуть результат. З натуральною косметикою так не вийде – більшість натуральних компонентів без правильної обробки в лабораторії просто не зможуть проникнути в шкіру. 

02.
Скінімалізм (skinimalism).

Згідно з принципами скінімалізму більше не потрібно закуповувати повні лінійки продуктів під кожну проблему шкіри окремо. Скінімалісти обирають ефективні мультифункціональні засоби, які вирішують одразу всі проблеми, а також не примножують кількість пластику (не купляють мільйон окремих баночок). 

03.
Вологий ефект.

Також у тренді сяйлива шкіра із трохи вологим ефектом – її щороку називають по-різному, то скляна шкіра, то "дельфінова", то глазурований донат. 

04.
Нові покоління компонентів.

Наприклад: гранактивний ретиноїд (hydroxypinacolone retinoate), вітамін C THD. Вони проникають у глибокі шари шкіри та роблять косметику по-справжньому робочою. І косметика anti-pollution, що захищає від забрудненого повітря.

Що стосується антитрендів, ми кажемо «ні»:

  • Токсичним інгредієнтам, які негативно впливають на шкіру та організм. Ми в INSTYTUTUM називаємо їх “стоп три”: мінеральні олії, сульфати та парабени. Їх часто додають недобросовісні виробники, щоб посилити "візуальний ефект" від використання продуктів. Беру в лапки, тому що це обман або ефект поверхневого натягу, який часто плутають з ліфтинг-ефектом. По суті, ці компоненти не розв’язують проблеми, не трансформують шкіру, і після припинення використання продуктів з ними, стан шкіри гірший, ніж був до. 

  • Надмірні пілінги у косметолога. Якщо раніше вважалося, що справжніх результатів можна досягти тільки у косметолога, то зараз, агресивні процедури відходять у минуле. Для ефекту свіжої та сяйливої шкіри, більше не треба терпіти лущення, еритему, опіки та підвищену чутливість шкіри. Сучасні продукти дають змогу м'яко трансформувати шкіру вдома, внаслідок регулярного догляду. Отримувати результат краще, безпечніше і стабільніше. Поясню на прикладі пілінгів. 

Усі пілінгові процедури працюють за одним принципом: видаляють ороговілий шар шкіри та стимулюють обмінні процеси. У нормі шкіра самостійно оновлюється кожні 30 днів, та з віком природні процеси уповільнюються, тому їх треба додатково стимулювати. Але тут здебільшого вмикається принцип, аналогічний формату "схуднути за тиждень до відпустки”. 

Замість того, щоб регулярно доглядати за шкірою вдома, ми звикли "запускати" ситуацію на декілька місяців, й приходити до косметолога, коли шкіра стає тьмяною, пори забиваються та поглиблюються зморшки. Косметолог бере потужний коктейль з високою концентрацією хімічних кислот, який надмірно травмує шкіру. Результат звичайно буде, але після того, як пройде час, зійде лущення, й шкіра хоч трохи відновиться. Та можна обійтися без цього. Здебільшого м'який і регулярний догляд – ефективніше. 

Розкажіть про філософію бренду?

Бренд заснований на трьох фундаментальних принципах:

01.
Висока концентрація новітніх інгредієнтів.

Ми використовуємо тільки компоненти з клінічно доведеною ефективністю, а також активні інгредієнти нового покоління – наприклад, вітамін С типу THD – найпотужнішу жиророзчинну форму. А також ретиноїди нового покоління гранактивний ретиноїд (hydroxypinacolone retinoate) та інкапсульований ретинол, що дають приголомшливі результати та дають змогу уникнути небажаних побічних ефектів.

02.
Безпека.

Ми не використовуємо токсичні компоненти – мінеральні олії, сульфати та парабени (ми називаємо їх "стоп три"), а активний склад доповнюємо компонентами, що балансують дію активів, помʼякшують і заспокоюють, щоб продукт можна було використовувати вдома, не боячись наслідків.

03.
Текстура.

Враховуючи активні склади та нестандартні поєднання компонентів, ми багато працюємо над тим, щоб наші продукти були також приємними у застосуванні та надавали унікальний досвід використання. Саме за це у них закохуються.

На які потреби клієнтів орієнтований ваш бренд?

У косметології є два основні принципи підбору догляду: догляд за проблемою або за типом шкіри. Ми для себе визначили, що розроблятимемо догляд за проблемою і зробимо продукти мультифункціональними, щоб кожен вирішував більшу частину проблем шкіри одночасно.

Ми розробили протоколи для чотирьох основних груп і класифікували їх за проблематикою:

  • чутливість, порушення бар'єрної функції шкіри та купероз;

  • гіперпігментація;

  • нерівна текстура, запалення та постакне;

  • вікові зміни.

+ Додатковий протокол догляду для нормальної шкіри без вираженої проблематики.

Наші продукти ефективно розв’язують ці проблеми, показуючи помітні результати в середньому після місяця використання. Отже, кожен клієнт може підібрати в INSTYTUTUM догляд для себе.

У чому ключова відмінність косметики INSTYTUTUM?

У тому, що це косметика, яка дійсно працює. Я роками думала, що косметика не може дати результати, що це все маркетинг, і щоб отримати реальний ефект, треба йти до косметолога. Та з часом зрозуміла, що яким би професіоналом не був лікар, якщо пацієнт не доглядає належним чином за шкірою після процедури, результат непередбачуваний. Так з'явилася ідея створити лінійку ефективної доглядової косметики, щоб підтримувати бездоганний стан шкіри в домашніх умовах.

Ми запустили INSTYTUTUM у 2014 році і відтоді не зупиняємося, змінюючи й удосконалюючи формули, щоб наша косметика відповідала потребам вимогливих західних ринків і могла конкурувати з великими гравцями по всьому світу.

Цікавий факт в історії розвитку бренду, що за девʼять років роботи ми зробили один масштабний релонч – перезапустили всю лінійку. Коли ми почали активно розвиватись на американському ринку, щоб бути привабливими для американського покупця, ми посилили склад, змінили формули більшості продуктів, а також розробили нову айдентику і дизайн пакування. Я вважаю цей момент новою відправною точкою.

Усі формули INSTYTUTUM розроблені у швейцарській R&D лабораторії командою вчених з більш ніж 30-річним досвідом створення косметики для догляду за шкірою. Під час створення наших формул, ми використовуємо високі концентрації активних компонентів, ефективність яких клінічно доведена для отримання вражаючих результатів. Доповнюємо їх компонентами, що помʼякшують та балансують, щоб вони були безпечні для використання в домашніх умовах та підходили для будь-якого стану шкіри.

Яким був перший засіб INSTYTUTUM?

Перших засобів було одразу сім, повний протокол. Ми починали не з одного продукту, а з повноцінної б’юті рутини. У лінійці INSTYTUTUM на початку були: гідрофільний бальзам для очищення – Transforming Melting Cleanser; тонер з кислотами – Resurfacing Glow Toner; сироватка з 15% вітаміну С THD (покращена жиророзчинна формула); зволожувальний крем Xceptional Flawless Cream; крем під очі – Truly Transforming Brightening Eye Cream; і продукти для делікатної ексфоліації шкіри вдома – Triple Action Resurfacing Peel та Flawless Pads

А який зараз найпопулярніший продукт?

Я не можу виділити один, тому що кожен наш продукт – це блокбастер у своїй категорії. Наприклад, наші продукти з ретиноїдами високо оцінюють косметологи та професійна спільнота. На б’юті-виставці Cosmoprof засіб Powerful RetinOil увійшов до 20 найкращих трендових продуктів серед понад 300 учасників. Також всесвітньо знаменитий дерматолог з Беверлі-Хіллс Ава Шамбан в захваті від нашого Powerful RetinOil і призначає INSTYTUTUM своїм зірковим пацієнтам.

Якщо говорити про найбільш універсальний продукт, який завжди всім підходить (чоловіки також у захваті від нього) – це, звичайно ж, зволожувальний гель-крем Hydrafusion 4D HA. До речі, він вже отримав 2 нагороди – від найкрутішого спеціалізованого американського глянцю New Beauty і від чеського Cosmopolitan. 

Ми дуже пишаємось тим, що журнал New Beauty назвав наш крем Hydrafusion найкращим зволожувальним гель-кремом року серед 200 номінантів. Щоб вибрати фіналістів, експерти журналу протестували понад 9000 новинок від провідних світових брендів.

Скільки позицій у портфелі бренду зараз?

У нас лаконічна продуктова лінійка з 18 продуктів, тому що ми не підтримуємо підхід багатьох брендів, які розробляють нові та нові продукти тільки заради продажів. Ми створюємо нові продукти, коли бачимо невирішені потреби клієнтів. Наприклад, зараз у нас в розробленні новий продукт для губ, а також нещодавно світ побачив наш новий серум для зони навколо очей Eyemultitasker Retinol Serum і ще декілька новинок, про які ще рано казати. Ми про науку і результати, а не про маркетинг.

Ви самі берете участь у створенні нових засобів?

Звичайно. Ідея та концепція продукту завжди приходять від мене. А потім я особисто контролюю процеси – від розроблення до запуску у виробництво. До речі, і кожну нову ітерацію формули теж тестую на собі. Я – продуктовий перфекціоніст, не зупиняюся, поки засіб не буде ідеальним. Загалом наша команда розробила вже понад 200 формул. Наприклад, під час розроблення C-Illuminating 3D Moisturizer нам довелося змінювати формулу 17 разів. А наш абсолютний  рекорд ми встановили під час розроблення Superbiotic plant-based ceramide cream – 32 варіації формули. І ми все ж досягли бездоганного результату. Це ідеальний відновлювальний крем для чутливої шкіри.

Які ваші плани (мрії) з розвитку бренду?

Це скоріше цілі, а не мрії, тому що такий підхід мені ближче. Замість того, щоб замріюватись, я ставлю перед собою і командою амбітні цілі, пропрацьовую шляхи їх досягнення та йду до них, не забуваючи святкувати перемоги. Лише у 2022 році бренд зріс на 93% порівняно з попереднім періодом. А в 2023 році ми очікуємо досягти показника у +100%.

Моя глобальна мета до 2030-го року дизраптнути skincare ринок, тобто змінити правила гри.

Я хочу відкинути статус-кво галузі – де продукти часто балансують між агресивністю та неефективністю, і більше про маркетинг, ніж про результати. Моє рішення – бренд, який ламає стереотипи. 

Ми на шляху до нашої великої трансформаційної мети, яка мене дуже надихає – навчити світ трансформувати шкіру вдома. Вона визначає все, що ми робимо, як дороговказ. На сьогодні бренд має понад 100 тисяч клієнтів, зокрема професійних дерматологів. І ми хочемо навчити ще як мінімум 50 тисяч клієнтів у 2024 році. 

З масштабних цілей на найближче майбутнє – зміцнити наші позиції в Азії, оскільки це дуже цікавий ринок для косметологічних компаній. Ми вийшли на ринок Арабських Еміратів і Китаю. І звісно серед моїх пріоритетів – продовжувати експоненційно рости та збільшувати темпи на ринку України, Америки, Європи. І звісно – розробити ще декілька запланованих крутих продуктів. Про перший з них ви дізнаєтесь вже зовсім скоро. 

Найкращі 3 продукти INSTYTUTUM, які повинні бути у кожного?

Дуже складно виділити лише три продукти, адже все дуже індивідуально. Залежить від стану шкіри й проблем, які клієнт хоче вирішити. Але з погляду універсальності, я б виділила ці три продукти:

  • Кислотний тонер Resurfacing Glow Toner з оптимальним рН 3.5 – він нормалізує захисний бар'єр шкіри (оскільки нормальний рН здорової шкіри більш тяжіє до кислотних показників), висвітлює шкіру і запускає процеси відновлення (працює як дуже м'який і ніжний кислотний пілінг), завдяки якому, шкіра залишається гладкою і сяйливою. Також він помітно розгладжує зморшки, робить менш помітними пори, вирівнює неоднорідний тон шкіри і  допомагає зробити її гладенькою, чистою і яскравою. 

  • Ідеальна ранкова сироватка Anti-wrinkle Brightening C-erum з 15% вітаміну С THD і ніацинамідом. Вітамін С захищає шкіру від впливу вільних радикалів, які потрапляють в організм під час контакту з забрудненим повітрям й призводять до передчасного старіння. Крім того, він освітлює та має протизапальну дію, а ніацинамід стимулює інтенсивний кровообіг та зміцнює шкіру. Сироватка вирівнює тон, зменшує зморшки й дряблість шкіри, помітно коригує розширені пори, тьмяність і неоднорідну текстуру шкіри, зменшує пігментацію і постакне.

  • І, звичайно ж, шкірі важливо допомогти краще справлятися з наслідками стресу та підвищеною чутливістю, зараз це дуже актуально. Раджу всім спробувати наш потужний відновлювальний крем на основі рослинних керамідів, адаптогенів, пре- та пробіотиків – Superbiotic Plant-based cream. Крем зміцнює захисний бар'єр шкіри, відновлює баланс мікробіому, усуває почервоніння і сухість, пришвидшує загоєння шкіри, ефективно заспокоює та знижує чутливість шкіри до подразнень. А також насичує шкіру вологою та утримує її всередині. Наш універсальний бестселер ідеально доповнює засоби з кислотами, Вітаміном С та ретиноїдами. Використовувати потрібно щодня зранку і ввечері.

Як змінилося ваше життя з власним бізнесом?

INSTYTUTUM – не перший мій проєкт, є ще Hyalual, бренд, що спеціалізується на розробленні рішень для естетичної медицини. Безумовно, INSTYTUTUM додав у моє життя більше драйву, енергії та натхнення. Власний бізнес допомагає реалізовувати мою мрію – допомагати не одиницям, а мільйонам людей. 

Мені подобається займатися улюбленою справою. Я не боюся відповідальності, навпаки, мені подобається бути відповідальною за full cycle бізнесу, від і до. Будувати бренди – це моє! Запускати стартапи – це моє! Досягати результатів – моє!

Як ви витрачаєте свій час "на себе", що вас надихає?

Мене надихає любов до всього, що я роблю. Результати, люди, досягнення. Те, що продукти, які я придумала, знаходять визнання у професійній спільноті та отримують любов клієнтів.

А щодо «часу на себе» – я люблю активний відпочинок. Професійно займаюсь парашутним спортом – виступаю на змаганнях з групової акробатики в "четвірках". Це дуже якісно розвантажує і концентрує – у повітрі виходить викинути все зайве з голови, сфокусуватися на послідовності рухів. Працює як медитація – я давно помітила, що якщо знаходжу у вихідні час на стрибки, то встигаю більше і результати кращі. Для мене найкращий відпочинок – не на пляжі з коктейлем, а в небі з парашутом за спиною:) На моєму рахунку – понад 1000 стрибків.

А ще, із задоволенням проводжу час з моїми дітками, навчаюсь у них насолоджуватися кожним днем, бути в моменті, поглиблюватися у спілкування та слухати. Завдяки їм, я навчилася не діяти "задля галочки", а проживати буквально кожен момент спілкування. А також щодня дивуватися, як ростуть мої дітки і які у них виклики. Це щоденна робота, але вона того варта. Щоразу, коли діти називають мене супермамою, відчуваю, як моя внутрішня батарейка заряджається на максимум!

Опубліковано в

Журнал

Дата створення

19/12/2023