Статті

Інновації та етика корейської космецевтики: що потрібно знати про CU Skin

Зміст
1.

Як зʼявився CU Skin?

2.

Філософія бренду

3.

Головні особливості бренду

Складно не помітити тенденцій до шаленої популярності корейської косметики, а ще складніше розібратися, яка з них найбільш варта уваги, чи не так? Ми продовжуємо додавати до асортименту FABO якісні корейські бренди, що впроваджують нові інгредієнти, застосовують технології та доводять свою ефективність. Серед них і CU Skin, який ви полюбляєте та про який неодноразово питали. Розповідаємо про його філософію, особливості та інновації.

Як зʼявився CU Skin?

CU Skin — корейський космецевтичний бренд, що у 2004 році створили фахівці сеульської клініки дерматології Clean Up. Компанія заснувала 10 власних клінік в Південній Кореї та обслуговує 300 тисяч осіб щорічно. Крім того, CU Skin має власний завод та дослідницьку лабораторію, що запатентувала 5 нових сучасних інгредієнтів.

Філософія бренду

CU Skin поєднують науку та природу у своїх продуктах, а результат від формул гарантують лікарі-дерматологи. Всі продукти проходять клінічні випробування за суворими міжнародними стандартами GMP. Основна мета бренду — забезпечити не лише косметичний, а й лікувальний ефект, що робить CU Skin справжньою космецевтикою.

Головні особливості бренду

01.
Вітамін U.
  1. CU Skin запатентував вітамін U, відомий як метилметіонін, що міститься у броколі та водоростях. Це найпотужніший anti-age компонент, який швидко відновлює та регенерує шкіру, покращує її тургор та еластичність, знижує вираженість та глибину зморшок. Вітамін U також заспокоює пошкоджену шкіру та зменшує запалення.

02.
Композиція L50.

Це інноваційний комплекс, що складається з 50 компонентів: 21 амінокислота, 15 вітамінів, 3 ензими та 4 мінерали. Композиція L50 працює як потужний антиоксидант, знімає запалення та ревіталізує шкіру. Найкращі результати дає у засобах від акне.

03.
Натуральний зволожувач гліцерилглюкозид.

Цей компонент, отриманий із синьо-зелених водоростей, використовується в косметиці для зневодненої шкіри. Він насичує шкіру вологою та допомагає утримувати її впродовж дня.

04.
Етичність та екологічність.
  1. Всі продукти CU Skin не тестуються на тваринах, а їхнє паковання виготовляється з екологічно чистих матеріалів. Бренд дотримується принципів сталого розвитку та збереження навколишнього середовища.

Саме тому серед сотень корейських брендів ми обрали CU Skin і впевнені, що він стане улюбленцем багатьох прихильників якісного догляду. 

Опубліковано в

Журнал

Дата створення

21/08/2024