Статті

Professional Care is now FABO: як це було

Зміст
1.

Як усе починалося?

2.

Робота над FABO

Professional Care is now FABO: як це було (Фото-2)

Б’юті-простір з сотнями вибраних протестованих баночок, експерти, які завжди допоможуть і підкажуть, тонни краси, натхнення та знань і величезне ком’юніті однодумців — усе це об’єднує в собі FABO. Справа нашого життя, бренд, яким пишаємося понад усе, місце, з допомогою якого кожна відчує себе красивою та впевненою.

Зараз ми один з найбільших ритейлерів преміумкосметики в Україні, та наша історія розпочалася ще в 2014-му році з невеликого інстаграм-магазину.

Як усе починалося?

Засновниця бренду Аліна навчалася в юридичному виші й, крім законів та прав, активно цікавилася косметикою. Спочатку завданням було вирішити свою проблему з випадінням волосся, але чим більше заглиблювалася в тему, тим більше сил і часу їй приділяла. Так з’явився Professional Care — магазин, куди потрапляли ефективні засоби для догляду, які Аліна тестувала на собі. Крім того, вона одна з перших б’юті-інфлуенсерів на той час почала консультувати дівчат щодо їхньої рутини. Це було дійсно новинкою, й справило велике враження на аудиторію. Хобі перетворилося на повноцінну роботу: клієнтів більшало, асортимент поповнювався брендами. До Аліни дослухалися, їй довіряли. 

Professional Care is now FABO: як це було (Фото-3)

Наступні вісім років Аліна з командою привозили в Україну кращі світові бренди, розповідали про якісний і правильний догляд, допомагали підбирати засоби під конкретні завдання. І в якийсь момент стало зрозуміло, що Professional Care — це вже не просто про косметику. Аліна бачила, що може не тільки радити дієві баночки, а й створити щось більше, масштабніше: зі своєю філософією та унікальними сервісами для клієнтів.

За роки роботи команда вивчила все про жінок та їхній досвід з б’юті-світом. Ми вже чітко знали, які болі можемо закрити, де та як допомогти та що покращити. Тож FABO  — став логічним продовженням нашого розвитку.

Professional Care is now FABO: як це було (Фото-4)

Робота над FABO

Робота над ребрендингом та новим сайтом розпочалася ще у 2020-му. Увесь цей час ми продумували та пропрацьовували кожну деталь, намагалися запакувати всю нашу філософію в доступні та зрозумілі меседжі, шукали саме ті рішення, які найповніше допомогли б втілити все задумане. 

Ми хотіли створити кращий б’юті-сервіс, якого ще не було в Україні, та допомогти дівчатам почуватися більш впевнено щодо свого догляду та краси в цілому. FABO мав стати відображенням нашої любові до косметики та жінок. Бо хіба є щось прекрасніше, ніж жінка, яка обожнює кожен клаптик свого тіла й знає, як за ним доглядати?

Тож ребрендинг: нова назва, колір та позиціювання — мали нести в собі й нашу нову філософію. Скажемо наперед: приймати щось абсолютно нове — не завжди комфортно, тож ітерацій з найрізноманітнішими варіантами назв та кольору було десяток. Та коли Аліна вперше побачила на екрані FABO — серденько затремтіло. Ми обожнюємо цю історію саме за цей момент. Тоді стало ясно, що це та назва, яка може репрезентувати бренд та її мрію про унікальний б’юті-простір для жінок, що закохані в догляд та себе.

Professional Care is now FABO: як це було (Фото-5)

Саме слово походить від англійського fabulous та означає приголомшливий, чарівний, неперевершений. Тобто такий, якими ми бачимо всіх дівчат. Ми завжди знали, що справжня краса є в кожній від природи, та водночас завжди вірили, що з допомогою крутих фахівців, кращих світових брендів, знань про косметику та спільноти однодумців — краса перетворюється на систему, яку можна контролювати.

Назву обрали ще влітку 2020-го, тож два роки ми вже жили у світі FABO, але ще не могли поділитися ним з вами. І ось це було чи не найскладнішим, як вже зараз зізнається Аліна. 

Над брендовим кольором робота теж тривала довго. Нам потрібен був унікальний відтінок, який передав би місію, настрій і характер. Нам було важливо, щоби він закріпився в жінок саме як колір FABO — енергійний, пристрасний, дуже чуттєвий і розкішний, як кожна з нас. Тож коли під час презентації наш артдиректор прокоментував його, як колір «найяскравішої миті сходу сонця» — серце затремтіло вдруге. Ми горимо жіночою силою та вродою так сильно та яскраво, як і ця мить. Горимо косметикою. Горимо своєю справою й бажанням створити найкращий у світі б’юті-сервіс. Колір максимально відобразив цей вогонь та запал, який ми маємо самі, й хочемо підтримувати в наших клієнтах. Зараз навіть не можемо уявити, що могло б бути якось по-іншому. 

Наша філософія ще ширше та повніше відобразилася на нашому сайті. Ми думали, як зробити ваше перебування на ньому не лише якомога більш комфортним та естетично приємним, а й як перетворити все у щось більше — онлайн-журнал, б’юті-енциклопедію, улюблене місце для релаксу.

Одна з наших важливих переваг та фішок — це консультації. Ми віримо, що косметика буде працювати тільки за умови, якщо вона правильно підібрана. Ваш тип шкіри та волосся, засоби, які вже є на вашій поличці, та стиль життя — це основа, з якої ми починаємо роботу над ефективною щоденною б’юті-рутиною. Тому на сайті вирішили, найперше, сконцентруватися на усіх цих особливостях. Так виникла ідея створити «Карту краси» — таку собі медичну картку пацієнта з усією необхідною інформацією. У ній також є «Б’юті-рутини» з готовими рекомендаціями від експертів та власне самі «Консультації». Можна в будь-який момент написати нам щодо будь-якого б’юті-питання. Також ви можете відстежувати прогрес, завантажувати фото в кабінет та коригувати підібраний догляд. Словом, наочно бачити, як працюють ваші баночки. Ба більше, ми знаємо, що наші дівчата люблять і самі розбиратися у складах, тож крім описів продуктів, додали ще й описи кожного активного інгредієнта. Детальніше про те, що ми придумали для сайту розповіли тут у цьому матеріалі.

Ми дуже пишаємося, тим, що вже вийшло, але навіть не думаємо зупинятися на цьому. Попереду в нас ще довгі роки придумування, створення та покращення. І ми віримо, що ви будете закохані у FABO так само сильно, як і ми. 

Бути FABO. Жити FABO. Гаряче та з пристрастю. 

Professional Care is now FABO: як це було (Фото-6)
Опубліковано в

Журнал

Дата створення

3/03/2023