Статті

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати

Історія нашого бізнесу бере початок у далекому 2014-му. Тоді це був невеличкий Інстаграм-магазин з відібраними засобами по догляду. З часом усе розвинулося, в нас з’явився перший сайт, кількість клієнтів росла.

Зміст
1.

Бекґраунд

2.

Карта краси

3.

Картка товару

4.

Гід активними інгредієнтами

5.

Проєкт «Амбасадори»

6.

Спеціальна мобільна версія

7.

Якісний контент

Бекґраунд

За вісім років роботи ми вже дуже добре вивчили світ косметики й чітко розуміли, що потрібно нашим клієнткам. Так з’явилася ідея створити новий довершеніший б’юті-простір FABO [детальніше про історію ребрендингу ми розповідаємо тут]. З цього моменту нашим основним завданням стало придумати та реалізувати унікальні онлайн-сервіси, які б допомогли жінкам правильно та ефективно формувати свої б’юті-рутини. Ми хотіли, щоб в одному місці можна було знайти кращі продукти від світових брендів, вивчити все про активні компоненти та склади, подивитися, як інші жінки доглядають за собою, отримати тонни контенту про красу та просто відпочити. А крім того, нам було важливо, щоб кожна клієнтка могла прямо на сайті зберігати всю інформацію про свій тип шкіри та волосся, коригувати рутину та відстежувати прогрес. Словом, ми вирішили повністю з нуля зробити багатофункціональний сайт у форматі захопливого онлайн-журналу, який би допоміг жінкам структурувати та вдосконалити свою систему догляду.

Тож після двох років роботи та нескінченних правок в погоні за покращенням ми нарешті можемо сказати, сайт FABO — це революція на європейському б’юті-ринку. Кожен розділ, кожна навіть найменша деталь складають пазл одного великого б’юті-світу.

Розповідаємо детальніше про декілька найважливіших з них.

Карта краси

Це абсолютно унікальний блок. Саме тут кожна може «розполичкувати» свою красу та наочно бачити, що та як працює. 

Зараз блок складається з «Моїх особливостей», «Б’юті-рутини» та «Консультацій». (У майбутньому на нас чекають ще  «Мої нагороди», але про це згодом).

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати (Фото-2)

Пройдімося кожним:

У «Моїх особливостях» зберігається уся важлива інформація про особливості обличчя, тіла та волосся — для кожного окремі карти. Це як медична картка пацієнта, яка дає повну картину про стан шкіри та волосся, а отже не просто полегшує процес підбору засобів, а й робить його максимально ефективним. Формат заповнення своїх особливостей розроблений максимально зручно та «юзер-дружелюбно». До кожного розділу ви можете додати свої фото, ми гарантуємо безпеку зберігання даних та повну конфіденційність. Ці фото суттєво допоможуть консультантам визначити проблеми та підібрати найдієвіші продукти. Крім того, ми заохочуємо оновлювати їх час від часу, щоб разом відстежувати ваш прогрес та вносити в рутину корективи.

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати (Фото-3)

Ми переконані, що баночки можуть працювати тільки за умови, коли вони підібрані під конкретний тип і запит. Якщо ви чогось не знаєте, наприклад жирна шкіра у вас, чи комбінована — ми залишили підказки.

Наступною частиною є «Б’юті-рутини». Тут ви отримуєте рекомендації щодо своєї рутини від наших експертів. Працює це так: після заповнення «Моїх особливостей» упродовж  48-72 год консультанти все вивчають, аналізують та складають систему догляду. При цьому вони також обов’язково звертають увагу на побажання загалом та на те, що ви зазвичай замовляєте: ми враховуємо ваші улюблені бренди, побажання щодо бюджету тощо. Тепер ця рутина буде постійно зберігатися в особистому кабінеті (читай «Карті Краси»).

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати (Фото-4)

Ще одна маленька, але дуже зручна деталь: усі рекомендовані засоби можна одразу додати у вішлист чи кошик, тож не треба зайвий раз скролити сторінки в каталозі, щоб знайти потрібний продукт.

Блок «Консультації». Про нього ми можемо розповісти багато, бо саме консультації — один з найважливіших напрямів нашої роботи. Їхній рівень напрочуд високий (наші експерти постійно проходять нові навчання та поповнюють свої знання), і що головне — безоплатні й доступні кожній. На сайті коли завгодно можна зв’язатися з консультантом щодо будь-якого б’юті-питання: підібрати новий шампунь, щось від пігментації, порадитись щодо нового бренду тощо.

Картка товару

Ми знаємо, що на сайтах картки товарів далеко не завжди дають повну інформацію про продукт. Тож і цей момент теж намагалися довести до ідеалу.

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати (Фото-5)

У кожному засобі ми окремо виділили активні інгредієнти (детальніше нижче). Крім того, спеціальні позначки полегшують навігацію та не дають пропустити важливі моменти, як от, наприклад, чи можна використовувати цей засіб вагітним, чи краще знайти альтернативу. Ми за усвідомлений догляд, тож усі ці деталі дуже важливі.

Гід активними інгредієнтами

Наші fabo-дівчата завжди любили розбиратися в складах засобів. Часто ми й самі приємно дивувалися, що говоримо практично одними термінами :) Тож на новому сайті ми вирішили грати по-великому та створили так звану справжню б’ютіпедію.

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати (Фото-6)

До кожного засобу ми зробили теги з переліком усіх активних компонентів в його складі: ретинол, вітамін С тощо. Можна натиснути на кожен окремо та прочитати детальну інформацію про його властивості та функції. Ба більше, ми додали пов’язані компоненти та навіть джерела на офіційні наукові статті. Усе це дає змогу ще краще орієнтуватися в догляді та розуміти, як ефективніше комбінувати засоби. Або ж просто позалипати, поки відкриваєш для себе щось нове в косметиці.

Проєкт «Амбасадори»

Ми дуже віримо в силу ком’юніті. Наші клієнтки — одні з найосвіченіших і найлояльніших жінок, і нам було важливо дати їм можливість спілкуватися, відкрито обговорювати свої б’юті-проблеми, обмінюватися досвідом і порадами.

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати (Фото-7)

Ми запросили чарівних публічних людей, які для багатьох є рольовими моделями у свої галузі, поділитися своїми рутинами, улюбленими продуктами та секретами догляду. Кожна з них має свої особливості та запити в догляді та відкрито про них розказує. Сподіваємося, це зможе надихнути інших дівчат також і стане першим кроком у побудові нашого fabo-ком’юніті.

Спеціальна мобільна версія

Звісно, ми повинні були потурбуватися про мобільну версію. Ви вже зрозуміли, що ми тут обожнюємо деталі та вважаємо, що краса важлива всюди. Тому не могли залишити просто адаптований варіант для мобільної версії сайту, а пропрацювали та створили окремий зі іншою версткою. Жодних зайвих скролів чи зменшень-збільшень, щоб знайти потрібну кнопку чи інформацію. Усе максимально зручно та естетично приємно незалежно від девайса, з якого ви користуєтеся сайтом.

Якісний контент

Ми задумували наш сайт, як справжній онлайн-журнал. Читати про новинки та інновації у світі краси, дізнаватися про нові бренди, обирати засоби, ділитися з подругами, формувати вішлисти — на цьому сайті можна втратити почуття часу й буквально потонути в косметиці. Але робити це з користю.

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати (Фото-8)

Окрім статей ми, звісно, створюватимемо спеціальні тематичні добірки, опираючись на багаторічний досвід наших експертів та часто задавані запитання й потреби аудиторії. Щомісяця — плюс одна добірка. Кращі засоби на період опалювального сезону, антиейдж, від акне, для кудрявого волосся, ідеальної ванни, тіла тощо — варіантів дуже багато. Кожну з запропонованих баночок теж відразу можна додати до кошика чи фаворитів.

Як ми створили новий сайт, який не хочеться покидати (Фото-9)

Важко зупинитися й не згадати про усі деталі ребрендингу та внесок у досвід користувача від моменту випадкового посту в інстаграмі до отримання посилки та перших результатів догляду. Але сподіваємося, ви тут з нами на довго та ми ще матимемо час познайомитися ближче й разом вдосконалювати наш продукт. 

Бажаємо захопливого та приємного часу на сайті FABO ❤

Опубліковано в

Журнал

Дата створення

3/03/2023